Галоўная мэта - павышэнне якасці адукацыі, абнаўленне яе зместу на аснове сучасных навуковых ведаў, рост эфектыўнасці работы каледжа і кожнага педагога. Акрамя гэтага метадычная работа накіравана на павышэнне ўзроўню інавацыйнай дзейнасці педагагічных работнікаў і якасці адукацыйнага працэсу ў цэлым, на ўдасканаленне методыкі і тэхналогіі правядзення сістэмы маніторынгавых даследаванняў якасці навучання і выхавання, на шырокае выкарыстанне інфармацыйных камп'ютэрных рэсурсаў і інфарматызацыі адукацыі, на рэалізацыю якаснага фармату комплекснага метадычнага забеспячэння спецыяльнасці, а таксама на распрацоўку і выданне навучальных электронных матэрыялаў.
Дасягненне метадычных мэт не магчыма без аб'яднання намаганняў усяго педагагічнага калектыву па стварэнню адзінай педагагічнай сістэмы, якая садзейнічае фарміраванню светапогляду, развіццю сацыяльнай і прафесійнай сталасці, станаўленню грамадзянскасці і актыўнай жыццёвай пазіцыі, практыкаарыентаваных спецыялістаў аграпрамысловага комплексу, рэалізацыі творчых здольнасцей выкладчыкаў і працэсу навучэнцаў.
Акрамя таго, метадычная работа - важны сродак павышэння кваліфікацыі педагогаў, развіцця творчай ініцыятывы. Таму інфармацыйнае асяроддзе каледжа прадугледжвае новыя мадэлі выкладчыка, кабінетнай сістэмы выкладання, кіравання якасцю адукацыйнага працэсу і навучальнай установай у цэлым.
Метадычны кабінет каардынуе работу каледжа па рэалізацыі пастаўленай адзінай і метадычнай тэмы.
Высокі творчы, навуковы і метадычны патэнцыял педагагічных работнікаў каледжа, сістэмны аналіз зместу, форм і метадаў прафесійнай адукацыі і адпаведнасць іх патрабаванням падрыхтоўкі кадраў для аграрнага сектара эканомікі, дазваляе актыўна ўдзельнічаць у распрацоўцы і адаптацыі дзяржаўных адукацыйных стандартаў, у канструяванні адукацыйнага працэсу па дысцыплінах, у распрацоўцы праектаў. практыкумаў і навучальных дапаможнікаў, тэматычных планаў спецыяльных дысцыплін.
Прыярытэтнымі напрамкамі метадычнай работы з'яўляюцца:
• павышэнне якасці падрыхтоўкі спецыялістаў сярэдняга звяна
• удасканаленне навуковага і комплекснага метадычнага забеспячэння
• забеспячэнне рэалізацыі адукацыйных стандартаў шляхам укаранення інавацыйных працэсаў і суправаджэння ўкараняемых дасягненняў сельскагаспадарчай навукі
• прымяненне сукупнасці адукацыйных тэхналогій (асобасна-арыентаваных, інфармацыйных, дыстанцыйных, інтэрнэт - тэхналогій, тэлекамунікацыйных і інш.).
Традыцыйным стала штогадовае правядзенне ў каледжы навукова-практычнай канферэнцыі па выніках доследнай і даследчай працы супрацоўнікаў і навучэнцаў за мінулы год.
Найважнейшым сродкам павышэння педагагічнага майстэрства выкладчыкаў каледжа з'яўляецца арганізаваная метадычная работа ў разрэзе работы цыклавых камісій, якая каардынуецца метадычным кабінетам і курыруецца намеснікам дырэктара па вучэбнай рабоце.
|